Algab EV100 meediakampaania: tee Eestile juubeli puhul kingitus

EV100 portaal
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Mailiis Ollino / Pärnu Postimees

Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva tähistamine algas käesoleva aasta aprillis üle-eestilise rahvamatkaga. Alates juulist algab esimene EV100 suurem meediakampaania, mis kutsub üles tegema kingitusi Eestile juubeli puhul.

Kampaania hõlmab tele- raadio-, print- ja välimeediat, mitmesuguseid digi- ja erilahendusi. Kampaaniat aitab läbi viia riigikantselei poolt läbi viidud meediaagentuuride hanke võitja Inspired Universal McCann.

Universal McCann juht Meelis Järvela leiab, et EV100 meediaagentuuride hange on märgilise tähendusega, sest erinevalt tavapärastest meediaagentuuride hangetest viidi see läbi anonüümsena.

Konkursil soovida osalenud agentuurid koostasid oma nägemuse kingituste tegemise kampaaniast ilma ettevõtte brändinguta ning lisasid materjalide identifitseerimiseks ainult märgusõna. Konkursitööde hindamine toimus eelnevalt teavitatud kriteeriumite alusel. Vaadeldi sihtrühma meediatarbimist, kogu kampaaniale pakutud tervikstrateegiat ning erilahenduste ideid.

“Meediaagentuuridele suunatud hankega lootsime eelkõige leida head kaasamõtlevat partnerit, kes hingab meiega samas rütmis ning suudab pakkuda julgeid ja eesmärgipäraseid lahendusi. Anonüümsete pakkumistega hanke soovisime teha eelkõige seetõttu, et žürii liikmed ei hindaks kellegi esitlusoskuseid, saaksid keskenduda väljapakutud strateegiale ning neid ei segaks eelnevad positiivsed või negatiivsed kogemused pakkumuse esitajatega,” selgitas EV100 turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneli Ohvril.

Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva tähistamine kestab 2017. aasta aprillist 2020. aasta veebruarini. Kõik soovijad saavad sünnipäeva tähistamisesse oma panuse anda külastades lehekülge https://www.ev100.ee/et/kingitused.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles